کلیه کالاهای خریداری شده از سوی کاربران قبل از ارسال توسط عینک آیپک کنترل می شود و پس از اطمینان کامل از صحت کالا نسبت به ارسال آن اقدام می گردد. کالاها در بسته بندی های استاندارد و ایمن و مناسب برای هدیه به مشتریان تحویل می گردد. مشتریان در هنگام تحویل کالا می بایست بسته بندی کالا را کنترل و سالم بودن آن را رسید نمایند و در صورت مشاهده هرگونه ایراد و مشکل در بسته بندی کالا ( مانند پارگی و … ) که نشان از وجود مشکلات احتمالی در آن باشد، از تحویل گرفتن کالا خودداری نمایند و موضوع را به بخش پشتیبانی وب سایت ایپک اطلاع داده و از همان طریق پیگیری نمایند. در غیر این صورت کاربر با امضا رسید دریافت کالا صحت مرسوله را تایید نموده و حق هرگونه ادعایی را از خود سلب می نماید.
- بازگشت و تعویض کالا :
1. عینک :
تمامی فریم های طبی و آفتابی حداکثر تا 48 ساعت پس از دریافت کالا امکان بازگشت و تعویض را دارند. توجه داشته باشید گزارش مشکلات فیزیکی فقط تا 24 ساعت پس از دریافت کالا امکان پذیرخواهدبود. بازگشت کالا باید با تمامی متعلقات از قبیل جعبه، دستمال، کارت گارانتی و بارکد همراه کالا باشد و در غیر اینصورت تعویض انجام نخواهد شد. مواردی همچون شکستگی و شامل گارانتی بازگشت و تعویض نخواهد شد.
2. عدسی :
با توجه به اینکه عدسی فریم طبی مطابق با نسخه هر شخص برش داده میشود امکان بازگشت و تعویض عدسی میسر نمیباشد.
3. لنز :
لنز تماسی و محلول شستشو فقط درصورتیکه که پلمپ آن بازنشده باشد قابل بازگشت و تعویض هستند. پارگی، خط و هرگونه علامت روی لنز شامل گارانتی تعویض نخواهد شد. همچنین محصولاتی مانند پک لنز و جای نگهداری لنز به علت مسائل بهداشتی شامل گارانتی بازگشت و تعویض نیستند.
- فرآیند بازگشت و تعویض :
در فرآیند بازگشت و تعویض پس از تایید کارشناس امور پشتیبانی مشتریان آیپک، کالا با هماهنگی مجدد ارسال میشود.
هزینه بازگشت و ارسال مجدد در تعویض به عهده مشتری می باشد.